یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

  تولید یونیت دندانپزشکی وسایر تجهیزات دندانپزشکی در کشور رونق دهند اقتصاد ایران

در رابطه با تولید یونیت دندانپزشکی  در داخل کشور باید این مساله را خاطر نشان نمود که در حال حاضر پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است. در واقع جوانان متخصص ما در این زمینه دستاوردهای خوبی را به دست اورده اند و محصولاتی را تولید کرده اند که توانسته در سالهای اخیر از نظر کیفیت و کارایی نظر کاربران را جلب نماید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر جای پیشرفت زیادی وجود دارد تا این برندهای داخلی بتوانند با مشابه خارجی خود رقابت کنند.

البته این مساله دور از ذهن نخواد بود که اگر همین پشتکار را ادامه دهند در سالهای نه چندان دور می توانند وارد رقابت شوند و صد درصد بازار داخلی را خواهند گرفت زیرا با افزایش قیمت دلار قیمت های تجهیزات وارداتی به طور چشمگیر افزایش می یابد و قالب خریدها به سمت برندهای تولید داخل می رود و تولید کننده داخلی هم باید تمام سعی خود را بکند تا نظر کاربران را به خود جلب نماید.با این روند چرخه تولید محصولات داخلی رونق بیشتری خواهد گرفت و شاهد پیشرفت روز افزون صنعت نه تنها در حوزه تجهیزات دندانپزشکی بلکه در سایر زمینه ها نیز خواهیم بود.

متخصصان ایرانی در راستای تولید یونیت دندانپزشکی  می توانند از تولیدات خارجی کمک بگیرند و مشابه انرا بر روی برندهای داخلی پیاده سازی کنند. تولید محصولاتی که می توانند به رقایت جهانی برسند کار دشواری نیست و توانایی تولید این محصولات در متخصصان داخلی وجود دارد و تنها نیاز است تا بستری برای انها فراهم شود تا بتوانند این تخصص را بر روی محصولات مورد نظر پیاده کنند. در حال حاضر این بستر تا حدی فراهم است ولی از نظر من باتوجه به وجود تخصص در این حوزه ظرفیت ها بسیار بیشتر از چیزی است که در حال حاضر از ان استفاده می شود.

بسیاری از جوانان متخصص ما در هر زمینه ای به دلیل نبود شرایط مناسب کاری مهاجرت می کنند و در واقع چندین سال تلاش و تخصص خود را به جای استفاده در کشور خود به کشورهای دیگر که شرایط کار و زندگی در انها بهتر است تقدیم می کنند. این مساله از ضعف کشور ماست که با شرایطی که به وجود اورده صادرات نخبه ها را بیش از گذشته کرده است. در حالی که این استعدادها می تواند در داخل کشور استفاده شود و دستاوردهای شگفتی هم در پی داشته باشد.

در حال حاضر با توجه به تولید یونیت دندانپزشکی  در داخل کشور باز هم واردات این محصول بسیار بیشتر است و محصولات وارداتی طبعا طرفداران بیشتری دارند . در واقع برای سرمایه دار وارد کردن یک محصول بسیار ساده تر از تولید ان در داخل کشور است ان هم به دلیل سختی مسیر تولید در داخل است و شرایطی که برای تولید کننده به وجود اورده اند از اینرو اغلب افرادی که سرمایه ای دارند ترجیح می دهند این سرمایه را در واردات استفاده کنند و اغلب از تولید فراری اند.

در واقع تولید تجهیزات دندانپزشکی باید در داخل کشور رونق پیدا کند این امر باعث می شود در نوسانات قیمت دلار دیگر این چنین شاهد افزایش قیمت ها نخواهیم بود و اشفتگی در بازار به وجود نخواهد امد. این مساله بسیار مهمی است که خیلی پیش تر باید به ان توجه می شد

تولید یونیت دندانپزشکی  و سایر تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی به قدری مهم هستند که نیاز است تا هرچه سریع تر مسئولان مربوطه راه حل های سازنده برای راه اندازی این چرخه, اقدامات کارامدی را انجام دهند. در واقع هیچ بهانه ای جهت نبود شرایط برای راه اندازی این چرخه وجود ندارد چون هم متخصصان زیادری در این زمینه داریم که می توان از دانش و تخصصشان استفاده کرد وهم سرمایده دارانی که مایلند تا سرمایه ی خود را در کارهای سود اور هزینه کنند. در واقع چرخه تولید باید به جایی برسد که صادرات در این زمینه هم به قدرت راه بیفتد و چرخه اقتصاد جان تازه ای بگیرد.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 20:30

 اهمیت داشتن استانداردهای لازم برای یک یونیت دندانپزشکی

دندانپزشکان در خرید برخی از تجهیزات حساسیت های ویزه ای دارند یکی از این تجهیزات یونیت دندانپزشکی  است که به جرات می توان گفت مهمترین ابزار کاری انهاست. در واقع کیفیت این دستگاه مستقیما بر سلامت جسمی دندانپزشک تاثیر گذار است زیرا دندانپزشک مدت زمان زیادی با این دستگاه کار می کند و کیفیت خوب ان و تنظیمات پیشرفته این دستگاه فشار کمتری را بر ستون فقرات دندانپزشک وارد می کند. طراحان این دستگاه این مساله را بسیار مورد توجه قرار داده اند و یونیت های با قابلیت تنظیم برای دندانپزشکان تولید کرده اند.

برندهای اروپایی در زمینه تولید یونیت های استاندارد و با کیفیت بسیار بهتر و قوی تر عمل کرده اند و طرفداران زیادی دارند و اغلب دندانپزشکان ترجیح به خرید برندهای اروپایی دارند. واردات این محصولات به ایران نیز انجام می شود و در بازار ایران نیز طرفداران خود را دارند. با توجه به افزایش قیمت دلار قیمت این دسته محصولات هم افزایش پیدا کرده ولی با این حال شرکت ها با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید این امکان را فراهم نموده اند تا دندانپزشکان بتوانند به صورت اقساطی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

البته در زمینه تولید یونیت دندانپزشکی  چند شرکت داخلی در سالهای اخیر کارهایی را انجام داده اند و توانسته اند محصولاتی با کیفیت مناسب به بازار عرضه کنند و رضایت بخشی از جامعه دندانپزشکی را جلب نمایند. این مساله جای امیدواری دارد که در سالهای اینده این محصولات بتوانند با برندهای اروپایی از نظر کیفیت در یک سطح قرار بگیرند اگر تلاششان به سمت پیشرفت و تولید محصول خوب باشد نه صرفا سود بیشتر. در واقع تولید یک محصول خوب باعث می شود به سرعت ان محصول در بازار جابیفتد و طرفدارن خود را پیدا کند.

قالب تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی موجود در بازار چه وارداتی و چه داخلی داراری مجوز های لازم از وزارت بهداشت هستند و در اصل بدون وجوداین مجوزها نمی توان انها را در بازار به فروش رساند. یونیت های موجود نیز به همین صورت هستند و تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت نموده سپس در بازار عرضه می شوند. خرید تجهیزاتی که این استانداردها را دارا می باشد این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولی را که تهیه کرده تحت نظارت های لازم بوده و در اینده مشکلی به وجود نمی اید.

غالب شرکت های عرضه کننده  یونیت دندانپزشکی  خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهند ودندانپزشک بعد از خرید این محصول می توانند از نصاب خود شرکت برای نصب دستگاه استفاده نماید. در واقع نصاب خود شرکت تبحر لازم در نصب و راه اندازی دستگاه را دارد و تجربه اش به قدری زیاد است که در حین کار باعث ایجاد مشکل ویا اسیبی به دستگاه نمی شود و یا اگر مشکلی در حین نصب به وجود بیاید چون این مشکل از طرف نصاب خود شرکت بوده به سرعت و بدون دریافت هزینه مشکل را برای شما برطرف می نمایند.

در زمان خرید هر دندانپزشک به نیازهایی خود توجه می کند و طی یک بررسی و تحقیق متوجه می شود که کدام محصول پاسخگوی نیاز اوست و کار با چه برندی برایش راحت تر است. در کنار این معیارها به سراغ قیمت محصول می رود و برندی را انتخاب می کند که با بودجه ان سازگار باشد.

یونیت دندانپزشکی از جمله تجهیزاتی است که باید در خرید ان حساسیت زیادی به خرج داد زیرا کیفیت ان بسیار مهم است . بعضا نوع طراحی غیر استاندراد برخی یونیت ها اسیب های جسمی جبران ناپذیری را به دندانپزشک می زند وبعد از مدتی پزشک دچار مشکلات گردن و ستون فقرات می شود. در یونیت ها با طراحی های ارگونومیک به وجود امدن این مشلات به حداقل می رسد و دندانپزشک قادر خواهد بود با توجه به قد خود صندلی را تنظیم کند تا کمترین میزان فشار در حین کار به او وارد شود.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 20:55